نمایش آخرین امکانات واقعیت مجازی موتور یونیتی

آخرین دموی ای وی آر در یونیتی

طبق اعلان شرکت سازنده‌ی موتور بازی یونیتی۱ ابزار واقعیت مجازی این موتور بازی با نام ای وی آر۲ که در حال توسعه است ظرف چند ماه آینده منتشر خواهد شد. این ابزار که سال پیش از سوی این شرکت معرفی شد به سازندگان بازی امکان می‌دهد که به‌وسیله‌ی واقعیت مجازی وارد محیط پروژه‌‌ی خود شده و برروی آن کار کنند.

در این ویدئو از وبسایت یوتیوب آخرین نسخه از این ابزار به‌طور کامل نمایش داده می‌شود. 

به نظر می‌رسد شرکت سازنده‌ی این موتور بازی سه‌بعدی محبوب در مورد بکارگیری واقعیت مجازی در محیط ویرایش و ساخت بسیار جدیدی است به‌طوری که در تمام کنفرانس‌های برگزار شده در طول یکسال گذشته بیشتر بر همین بخش تاکید کرده است. 

آکیولوس یا وایو

در سال گذشته میلادی وقتی برای اولین بار این ابزار معرفی شد و همچنین اوایل سال جاری در کنفرانس جی دی سی۳، جهت اجرا و معرفی ای وی آر هدست آکیولوس و کنترل‌کننده‌های حرکتی لمسی گوگل مورد استفاده قرار گرفت، که این گمانه‌زنی‌هایی را به همراه داشت که یونیتی تنها از این پلتفرم پشتیبانی می‌کند، اما این بار طراح اصلی ای وی آر خانم تیمونی وست۴ از هدست اچ تی سی وایو جهت معرفی زنده‌ی آخرین ویرایش این ابزار استفاده کرد. در این معرفی آقای امیر ابراهیمی مهندس ارشد این پروژه نیز خانم وست را همراهی می‌کرد.

در مقایسه با ویدئوهای گذشته در این معرفی ای وی آر پیشرفت‌های زیادی داشته و امکانات متعددی به‌خصوص در بخش رابط کاربری به آن اضافه شده است تا نشان دهد که ساخت و ویرایش بازی در محیط وی آر به همان سادگی و راحتی کار با این موتور بازی در حالت سنتی و استفاده از مانیتور است.

۱ Unity game engine
۲ EVR (EditorVR)
۳ GCD (Game Developers Conference)
۴ Timoni West

منبع: Road to VR
انتشار: Mabioca

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *